Jumaat, 16 Ogos 2013

Sakit Saraf

TESTIMONI MINYAK TRADISIONAL MALAYSIA

PERSAKIT SARAF




MOHD JEFRI B. ZAINOL
F522A Kg Berapit,Tikam Batu,08600 Sungai Petani,Kedah.


Saya telah mengalami satu kemalangan ngeri, ketentuan illahi telah tersurat,apalah daya saya sebagai insan biasa. Saya mengalami kepatahan di bahagian paha sebelah kiri dan juga dua kali patahan di bahagian betis. Di bahagian perut dan kepala saya,saya telah mengalami luka yang amat serius. Saya telah mendapat rawatan di wad icu di Hospital Sultan Abdul Halim selama 11 hari. Kalau cuaca sejuk atau hujan, saya mengalami kesakitan yang amat sangat di bahagian badan dan kaki. Sekarang, tidak lagi. Kaki saya sudah boleh digerakkan dan pembedahan di perut saya tidak lagi terasa cekang. SETELAH SAYA MENGAMBIL MINYAK TRADISIONAL MELAYU SEBAGAI URUTAN, MINYAK TRADISIONAL MELAYU TELAH MEMBANTU MEMULIHKAN LUKA, BENGKAK,LEBAM DAN MEMULIH KAN URAT SARAF SAYA. Kalau sesiapa yang mengalami masalah seperti saya ini, pilihlah MINYAK TRADISIONAL MELAYU sebagai pilihan.INSYALLAH,mujarab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan