Jumaat, 16 Ogos 2013

Buasir



MINYAK TRADISIONAL MALAYSIA (M.T.M)
TESTIMONI : 
PERSAKIT BAUSIR.


RUSHIDI B. BAKAR
NO,9436 Permatang Tinggi,13200 Kepala Batas,Pulau Pinang.


Saya berumur 43tahun. Saya menghidap penyakit buasir selama 20tahun. Pada mulanya saya menganggap penyakit ini biasa sahaja. Tetapi lama-kelamaan penyakit ini semakin serius. Sudah banyak tempat yang telah saya kunjungi untuk mengubati penyakit saya. Tetapi saya belum menjumpai penawar untuk kesakitan ini. Sudah banyak cara dan ikhtiar yang telah saya guna tetapi penyakit ini belum dapat dipulihkan. Alhamdullillah, setelah saya menjumpai MINYAK TRADISIONAL MALAYSIA penyakit saya semakin berkurangan dalam masa empat bulan dan sembuh seperti biasa.



More Info: Berkaitan dengan Bausir.
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan